Jakou barvu máte rádi?
Kolik chcete utratit?
Oblíbená značka?
Novinky nebo slevy?

Tyto certifikáty (a další) naleznete u výrobků.

                 

                 

                  

Známka Fairtrade® se vztahuje na výrobky z FT certifikovaných surovin.

Certifikáty se vztahují vždy na konkrétní výrobek.

       

 

   

 

   

    

 

 

 

    

      

 

Obchodní podmínky

Objednávka zboží

Objednávka v našem e-shopu je návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva vzniká fyzickým převzetím zboží zákazníkem. Odesláním objednávky potvrzujete, že jste se podrobně seznámili s našimi obchodními podmínkami a že s nimi souhlasíte. Aby byla objednávka skutečně platná, je potřeba, abyste řádně vyplnili všechny potřebné údaje v objednávkovém formuláři. Prohlašujeme, že se při zpracování vašich osobních údajů řídíme zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a vaše údaje neposkytneme žádné třetí straně. Pokud si budete přát, máte vždy právo požádat nás o vyřazení vašich údajů z databáze, popřípadě můžete údaje o své osobě upravit.
 

Tabulky velikostí
Vzhledem k tomu, že se u našich dodavatelů velikosti dosti liší, v tabulce velikostí jsou uvedeny velikosti oděvů všech našich dodavatelů. Prosíme vás, abyste pečlivě volili velikost, abyste byli maximálně spokojeni. Pokud byste potřebovali s čímkoli poradit, nebo prokonzultovat vaši volbu, samozřejmě se na nás obraťte. Pro korespondenci prosím využívejte ideálně mail: info@ferovamoda.cz., Vzhledem k tomu, že se nejedná o moji jedinou činnost, nemohu být bohužel přes den k dispozici na telefonu.
 

Storno objednávky
Objednávku lze samozřejmě bezplatně stornovat, ale bohužel jen v případě, že zboží ještě nebylo expedováno, tedy předáno dopravci. Zboží, které máme skladem, se snažíme exportovat hned následující den po obdržení objednávky, abyste je měli co nejdříve.


Ceny a způsob platby
Veškeré ceny zboží v našem internetovém obchodě jsou uvedeny včetně DPH. Platná je vždy cena, která byla u zboží uvedena v okamžiku objednání.

Zasíláme prostřednictvím ČP, Zásilkovny a PPL. V současnosti lze platit dobírkou a převodem předem. Údaje k platbě předem vám pošleme až v okamžiku, kdy máme zboží fyzicky připraveno k odeslání. Pokud nakoupíte za 2000 Kč a více, dopravu neplatíte. Balné neúčtujeme.

Zasíláme i na Slovensko. Cena dopravy na Slovensko se odvíjí od platného ceníku a dopravce. Při objednání zboží za 3000 Kč a více dopravu neplatíte. Aktuální cena za dopravu se vždy objeví při zadání způsobu platby a dodání v košíku.
 

Dodací podmínky

Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty, Zásilkovny, nebo PPL. Zboží, které máme skladem, expedujeme nejpozději do dvou pracovních dnů po přijetí objednávky.  Pokud je u zboží uvedena delší dostupnost, např 1-3 týdny, dodáme vám zboží vrámci této lhůty. Pokud je zboží momentálně nedostupné (tedy nejde objednat u našeho dodavatele), budeme se snažit co nejdříve informovat e-mailem a společně se dohodneme na dalším možném termínu dodání, nebo vám nabídneme alternativní zboží.

Při převzetí zboží zásilku prosím překontrolujte, abyste mohli ihned zjistit případné vady a poškození. Pokud objevíte porušený obal, nebo jiné viditelné poškození zásilky, nepřebírejte ji a s dopravcem sepište protokol o škodě.

Vrácení zboží
Uvědomujeme si, že nakupování oblečení přes internet není snadné, proto nám můžete kdykoli vrátit nepoužité zboží (včetně všech štítků a etiket) v lhůtě 30 dnů. Zboží si můžete dle přání vyměnit nebo je prostě vrátit a nechat si poslat své peníze zpět. Rozhodnete-li se zboží vrátit, zašlete nám je zpět na naši adresu v doporučeném balíku (nikoliv na dobírku). Ke zboží přiložte doklady o koupi. Vyměníme vám zboží, nebo vrátíme peníze (včetně částky za poštovné, pokud vracíte celou objednávku). Pokud se rozhodnete zboží vyměnit za jiné, další poštovné samozřejmě neúčtujeme. Pokud se rozhodnete zboží jen vrátit, částka za vrácené zboží Vám bude zaslána převodem na bankovní účet.  Své peníze dostanete nejpozději do 14 dnů od dne, kdy obdržíme vámi vrácené zboží, pokud se ovšem nedohodneme jinak. Náklady na dopravu vráceného zboží k nám hradíte vy. 

(Prosíme, vracejte oblečení se všemi cedulkami, ideálně v originálním obalu. Oblečení nesmí nést zřejmé známky nošení; vyzkoušení samozřejmě nevadí :). Takové oblečení již nemůžeme nabídnout dalšímu zákazníkovi a vyhrazujeme si v tomto případě snížit výši vrácené částky. Děkujeme za pochopení.)

 Reklamace

Před převzetím zboží doporučujeme zásilku pečlivě zkontrolovat. Zjistíte-li závady, za něž zodpovídá dopravce (poškozený obal, znehodnocené zboží apod.), zásilku nepřebírejte a s dopravcem sepište protokol o škodě. Za tyto závady nemůžeme nést zodpovědnost.

Pokud zjistíte závady až po převzetí zásilky (poškozené zboží, nekompletní obsah zásilky či záměna zboží), neprodleně nás informujte a dohodneme se na dalším postupu. Pokud je zboží určeno k reklamaci, zašlete je v doporučeném balíku (nikoliv na dobírku) spolu s dokladem o koupi a popisem závad. Na základě dohody vám vyměníme zboží za bezvadné, nebo vám vrátíme zpět vaše peníze.  
Vaši reklamaci vyřídíme samozřejmě co nejrychleji, nejpozději  však do 14 dnů od data převzetí zboží naší firmou. 

Ostatní se řídí obecně závaznými zákonnými ustanoveními vyplývajícími zejména ze zákona č. 89/2012, Obč.zák. a č. 513/1991 Sb., Obch.zák., ve znění pozdějších ustanovení.
  

Novinky na email
 

Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnosti využívají. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.